Klacht: algemeen

op 17 april 2019 over Landal GreenParks in de categorie Vakantieparken

Beste we zijn al jaren lang klant maar dit hebben we nog nooit meegemaakt. We zijn in landal Marina Lipno samen met vrienden die we konden overtuigen om mee te gaan. Wat een teleurstelling bij aankomst huisje was niet proper, vuile oordopjes lagen op de trap . Eerst alles met de hand afgewassen echt vies . Om eten te maken voor 8 personen 2 kleine kommetjes en 1 groot dus in 3 keer koken. We gaan liever uit eten maar zijn al 2 maal naar Restaurant Marina gaan eten op voorhand reserveren en een veel te kleine tafel 8 personen waarvan er 2 op de hoek moesten zitten personeel niets vriendelijk doen geen enkele moeite om engels,frans,duits te praten. Activiteiten bijna alles is gesloten . In het boekje staat golf tot 20 uur gaan om 17.30 naar receptie gesloten. Zwembad eveneens te betalen niets vriendelijk je mag juist stil zitten in zwembad. We moeten constant landal verlaten en op zoek gaan om ons en de kinderen een ganse dag te amuseren en vooral veel geld uit te geven. Dit hebben we nog nooit meegemaakt.Dit is de slechtste landal die we ooit meegemaakt hebben. Hoe kunnen jullie ons naar de toekomst nog overtuigen om een landal te boeken. mvg Linthoudt jurgen

Een tegemoetkoming van Landal .

16 uur geleden - Ik heb een email gestuurd naar Landal GreenParks over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door linthoudt jurgen