Mijn Klacht:
Ik heb in mei 2022 een bankstel
Gekocht bij lampen en meer , deze bleek echter beschadigd in de verpakking te zitten, na aanleiding van deze beschadigingen meteen gemaild naar de winkel inclusief fotoos.
prima ik zou mail terug krijgen en er zou contact met mij opgenomen worden, maar iedere keer namen ze geen contact op dus zelf achteraan gegaan meerdere keren gebeld zelfs 3 x langs de winkel gegaan maar weer werd er beloofd dat ze erachteraan zouden gaan…zo is dit een hele lange tijd gegaan. na een jaar werd ik ineens terug gebeld met u krijgt een nieuw bankstel, maaar er zit een levertijd op van 3 maanden u krijgt via de mail dat u een nieuw bankstel krijgt, nou oke prima, tot op heden inmiddels al meer dan 3 maanden later geen mail en ook nog geen nieuw bankstel. Ook al 2 keer geprobeerd te bellen maar sta alleen maar in de wacht!
Gewenste Oplossing:
Dat ik mijn geld terug krijg of een nieuw bankstel uitzoeken uit dezelfde prijs categorie waar ik niet meer zo lang op hoef te wachten.
