Mijn Klacht:
Denk goed na voordat je bij deze webwinkel of winkel iets koopt of bestel
Lieve mensen!! Koop vooral niets bij deze winkels met hun producten die ze uit China op kopen!! Ookal zullen zij zeggen van niet en zijn zeer klantonvriendelijk zelfs asociaal nooit verwacht van een winkel als deze ik heb online 2 Hanglamp Illusion Smoking glass 3 lichts besteld die helemaal onder de krassen en putten ziten bij beiden hanglampen maar dan ook echt bij alle 6 de ballen van de hanglampen maar goed ik had dus ook 2 staande bollen lampen mail gestuurd paar dagen later kreeg ik antwoord op mijn email terug met daarop u had binnen 5 werkdagen een formulier in moeten vullen wij kunnen niets voor u doen terwijl ik netjes in mijn eerste bericht aan hun heb uitgelegd dat ik veel in het ziekenhuis wordt opgenomen om dat ik niet goed reageert op mijn chemotherapie en dat ik de lampen heb laten ophangen in mijn nieuwe woningen door mensen die ik heb ingehuurd om dat ik het zelf gewoon weg niet kan ben daar te ziek voor toen ontdekte ik dus hoe beschadigd de hanglamp waren dat heb ik ze allemaal uitgelegd en en ze gelijk naar aanleiding van hun mail door gestuurd wat mijn rechten waren en dat is dit ARTIKEL 10 – GARANTIES ER WORDT 12 MAANDEN GARANTIE VERLEEND OP ALLE NIEUWE PRODUCTEN VANAF DE DATUM VAN LEVERING AAN DE EINDGEBRUIKER. REPARATIE OF VERVANGING VAN EEN PRODUCT LEIDT NOOIT TOT EEN VERLENGING VAN DEZE TERMIJN. DE EERSTE DATUM VAN AANSCHAF BLIJFT BEPALEND.Mooi kreeg ik weer een mail terug met daarin wij willen u te gemoed komen met €30 euro terwijl ik wel even € 244,02 aan beschadigde hanglampen en ook de 2 bollen lampen die nog schever staan dan de toren van Pisa vervolgens heb ik ze veel mails gedaan want het stoom kwam uit me oren eerste weten ze niet eens want voor rechten de klant heeft terwijl het op hun eigen site staat vermeld vervolgens komen ze met een te goed koming aan van €30 euro aan wat al te gek voor woorden is ik heb hun meerdere keren aangegeven dit accepteer ik niet ik wil dan op zijn minst de helft van mijn geld terug ik heb jullie €244.02 betaald dan wil ik een bedrag terug van €122,01 daar wordt vervolgens totaal niet op gereageerd dus heb ik dinsdag 7 maart opgebeld zij wist even niet wat ze hier mee moest want de collega die hier mee bezig was die was toevallig net weg en ze zou me de volgende dag terug bellen waarop ik gezegd heb mail me dan maar want ik ben dan telefonisch niet bereikbaar! Nou dat was prima ik wachten vandaag op een mail niets prima heb ik ze weer een mail gedaan met daarin alle klachten van mensen en heb ze gezegd dat als ze niet de helft op ze minst terug geven ik ze gewoon op google zet en op radda en kassa en ga zo maar door mooi opeens gaat me telefoon de zelfde dame die mij gisteren gesproken had belden mij op en heeft mij duidelijk gemaakt dat ze het wel wilde oplossen maar om dat ik dit aangegeven had in mij mail voelden zij zich persoonlijk aangesproken prima toch gaat ze vervolgens ook nog liegen dat ze vrijdag contact zou opnemen wat niet waar is want ik neem namelijk al mij gesprekken op waarin ze duidelijk aangaf mij vandaag een mail te sturen!.. Nou me oor is vervolgens aan een kant doof want ze begon gelijk te schreeuwen tegen mij dat ik de lampen maar moest terug brengen naar de winkel en dan krijg je al je geld wel terug waarop ik antwoordde prima vergoeden jullie dan ook gelijk even het monteren van de lampen nou verder dan dat kwam ik niet want ik moest me mond dicht houden met geratel tegen haar dus toen heb ik mevrouw gewoon netjes weg gedrukt ik accepteer het niet dat iemand zo schreeuwt tegen me ! En nee ik verwacht niet dat hun de montage van de lampen vergoeden maar iemand die niet eens lopen kan om dat ik gewoon die rot ziekte hèb en ik ongelooflijk ziek wordt van mijn chemotherapie daarvan kan je gewoon niet verwachten dat die even de lampen er af haalt en ze naar de winkel komt terug brengen ik bestel niet voor niets op internet in hun webwinkel ik laat niet voor niets de lampen monteren!!! Ik ben zo ongelooflijk boos ik had de hanglamp met liefde nu nog van mijn plafon afgetrokken en ze terug gebracht!! 🤬 en dan nog even snel mij een email sturen hoe asociaal ik ben maar mevrouw heeft niet door dat zij opgenomen is met de geschreeuw ik heb der gezegd dat ze een cursus elementaire beleefdheid moest gaan volgen!!! Wat is de moeite geef gewoon de helft van iemand zijn geld terug jullie hebben de foto’s gezien ik ben echt boos en niet zo’n beetje ook Lieve mensen LET OP OF JE ÜBERHAUPT WEL IETS BIJ DE WINKELS OF HUN WEBWINKELS WILT BESTELLEN WANT IK HEB ALLE GESPREKKEN OOK DE TELEFOON GESPREKKEN ZE DOEN NIETS VOOR JE EN ZE VERKOPEN TROEP!!! EN BEHANDELEN JE ALS EEN STUK VUIL
Gewenste Oplossing:
Ik ben ziek ik ben meer in het ziekenhuis dan thuis ik heb eindelijk een aangepast huisje ik heb hiervoor gespaard ik heb het niet voor niets online besteld de producten en laten monteren ik wil graag de helft van mijn geld terug ik heb €244,02 betaald en ik wil graag de helft daarvan terug in totaal is dat €122,01 en niet 30 euro als een tegemoetkoming dat is gewoon schofterig en dan schreeuwen door de telefoon nu je mond houden met je geratel tegen mij breng alles maar naar de winkel en je krijgt al je geld terug ze weten dat ik ziek ben ze weten dat ik niet kan lopen ik vind echt zo schandalig hoe ik behandeld ben om dat mevrouw zichzelf aangesproken voelden om dat ik naar veel mails gestuurd te hebben gezegd heb als jullie niets doen zet ik alles op internet daarbij heeft ze ook nog gemeld anders had ik wel een oplossing voor je gemaakt ik wil gewoon de helft van mijn geld terug ze hebben de foto's gezien van alle 4 de producten het ziet er niet uit ik heb verder niemand dus kort om ik kan het bekijken ik vind dit echt schandalig ik wil gewoon de helft van mijn geld terug €122,01 en geen 30 euro of zegen tegen iemand die bed gebonden is kom maar brengen dat is gewoon onmenselijk sorry
