Klacht: Laminaat tot 2 x toe niet bezorgd!!!

op 08 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Laminaat besteld bij de karwei met de bezorgdatum 7 augustus. Ik kreeg geen bericht met het tijdvak waarin er bezorgd zou worden. Na 4 x bellen bleek er een storing te zijn waardoor de planning was doorgeschoven. ( vaag verhaal )
Vanochtend (8 augustus) een sms gekregen dat er vandaag tussen 8:00en 10:45 geleverd zou worden. Inmiddels was het 13:00 en wederom niks gezien! Bij navraag weer een vaag verhaal dat er niet voldoende capaciteit was en ze mij daarom weer teleur moest stellen. Het ging vandaag ook niet lukken! Klein detail…ze hadden mij hiervan niet op de hoogte gebracht.
Er wordt op geen enkele manier meegedacht over een oplossing. Het depot zit 10 km van mijn woonplaats, dan regel je toch een externe koerier! Ondertussen heeft het mij 2 vrije dagen gekost en mijn verhuisplanning komt ernstig in gevaar! ( zonder vloer ook geen spullen over verhuizen )
Wat een ellende bij dit bedrijf!!!
UDATE: inmiddels een sms en mail ontvangen of ik een nieuwe bezorgdatum wil afspreken. Eerstvolgende bezorgmogelijkheid is DONDERDAG 10 AUGUSTUS!!!
Belachelijk!!! Inmiddels heeft het mij grof geld gekost! Kan ik dit weekend niet verhuizen door het geouwehoer van extra@home… waar kan ik deze kosten verhalen??

Gewenste oplossing: stuur een koerier!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 11 augustus 2017 om 16:24 geantwoord

Beste L. Kapteijn,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses at wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.

Vanuit Karwei kwam het verzoek om de order op 10-8-2017 te leveren op de Karwei Nijkerk. Op 9-8-2017 heeft u aangegeven dat de bestelling op 9-8-2017 geleverd moest worden, dat was helaas niet mogelijk. U heeft als reactie aangegeven de order te annuleren. Inmiddels is deze order retour verzonden naar Karwei.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Heeft op 11 augustus 2017 om 21:33 geantwoord

De afspraak was op 9 augustus leveren bij karwei. Dat werd ook weer vertraagd naar 10 of misschien 11 augustus werd er gezegd... Daarom is de order geannuleerd. Heb m nu zelf bij een andere karwei opgehaald. Stuk sneller!

Alle klachten die gemeld zijn door Boze-klant78