Klacht: laminaat leggen verwijderd uit de planning

op 19 juli 2017 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

Gisteren (di 18/7) zou Kwantum laminaat komen leggen in ons nieuwe appartement. Vrijdag 21/7 worden meubelen bezorgd en zaterdag 22/7 gaan wij verhuizen. Omdat maandagmiddag 17/7 de vloer nog niet binnen was, is het leggen uit de planning verwijderd, zonder ook maar even een telefoontje om te overleggen. En dat terwijl de vloer gisterenochtend wel om 08.00 binnen was bij Kwantum! Dus ze hadden gewoon de vloer kunnen ophalen en komen leggen. Nu is er niks meer aan te doen volgens de klantenservice, die zeggen dat ze terugbellen maar steeds niets laten horen. Hoe moeten we verhuizen als de vloer er nog geeneens in ligt? Ze zouden vandaag en morgen (woe+don) nog de tijd hebben om het op te lossen maar de planning zit nu vol volgens de klantenservice. We zitten nu echt met ons handen in het haar. Is er nu echt geen mogelijkheid om de vloer vóór vrijdag 21 juli te leggen????

Als de vloer vóór vrijdag 21 in zou liggen!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dirk Houwer