Klacht: Lakverf laat los van Maestria machine door een productiefout

op 14 september 2018 over Nespresso in de categorie Koffie

Lieve Nespresso,
Ik heb net een super teleurstellend gesprek gehad met uw collega Misty. Ik vertelde haar over het loslaten van de lak en zij gaf aan dat het een bekend probleem is en omdat het een productiefout betreft het apparaat kosteloos opgehaald zou worden en opnieuw gespoten. Super fijn dat dit zo opgelost kan worden want het wordt met de dag erger en dit is toch niet hoe je dit pronkstuk in je keuken wilt hebben staan. Omdat ik me realiseerde dat m’n (Nespresso liefhebbende) partner me dit niet in dank af zou nemen, sprak ik met haar af dat dit tijdens onze vakantie (begin oktober) zou plaatsvinden. Dus we gaan de boel inplannen en maken een afspraak en vervolgens komt je collega tot de conclusie dat dit toch niet kosteloos hersteld kan worden omdat het apparaat 24 maanden geleden aangeschaft is. Nu breekt mijn klomp … hoe kan dit nou? het is een productiefout en het is algemeen bekend.
Dit probleem hebben we al sinds de aanschaf, iedere keer gaat er een klein stukje los op een andere plek, zowel aan de voorkant (achter het cup opvangbakje) als aan de achterkant (waar het waterreservoir wordt geplaatst). Maar op een gegeven moment ziet zo’n mooi gedesigned apparaat er toch gewoon armoedig uit (foto’s zijn beschikbaar), dat mag toch niet voor een apparaat van bijna 500 euro? Ik zou het erg fijn vinden als dit probleem alsnog opgelost wordt, want dit is echt heel teleurstellend.

Kosteloos herstel van het loslatende lak en overspuiten apparaat.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bali