Klacht: laksheid in het helpen van bepaalde problemen, de kopers krijgen alle schuld op zich!!

op 08 mei 2017 over Catawiki in de categorie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik had een pakketje naar Italië gestuurd met DHL en het pakketje “bleek door DHL beschadigd te zijn” er zaten 2 ivoren puzzelballen in waarvan 1 met een houder in de vorm van een chinese sculpture, en de andere in een houten soort van eierdop. Het gekochte kavel was goed verpakt maar “beschadigd” aangekomen, een kavel dient binnen 3 dagen betaald te worden, de koper deed er 6 dagen over, waarbij ik het gevoel had dat hij liever de koop ongedaan had gezien.Op een gegeven moment stond er betwist bij mijn kavel, Nu was het houten voetje (eierdop) gebroken er waren 3 puntjes pal naast elkaar gebroken? en dat is al raar omdat ivoor veel breekbaarder is? maar goed Chinese sculpture was afgebroken, Dus ik vroeg aan meneer of hij foto’s van de doos en de kapotte goederen wilden maken, nou ik kreeg kapotte doos te zien inderdaad daar zat een deuk ik (maar accepteert toch het pakketje?) de 2 puzzelballen van ivoor waren totaal in tact (raar dat zou toch als eerst kapot moeten zijn gegaan) er zat een foto van de Chinese sculptuur bij die gebroken moest zijn, en die meneer zelf al had gelijmd. maar het was een super wazige foto van enkel het sculptuur zonder het bovenste afgebroken stuk?? IK heb mijn uiterste best gedaan om meneer tevreden te stellen maar meneer was nergens tevreden mee, en had iedere keer een andere smoes, hij vertelde mij dat ik geen schade bedrag wilde betalen, heb ik hem aangeboden maar was niet genoeg, wilde het pakketje in zijn geheel terug hebben en zijn bedrag wat hij voor de veiling had betaald terug te geven ook dat was niet goed, ik had hem al 2 keer gemaild om te vragen hoe ik hem tevreden kon stellen, daar kreeg ik geen antwoord op!! Als een dreun in mijn gezicht stond er een negatieve feedback, dat was mijn 1e en dat voor zo iets? Dit maakt me echt razend ik dacht nou ja, dan maar een negatieve feedback als het gedonder nu maar eens afgelopen is vind ik het goed. maar nee er staat weer betwist bij…….

Gewenste Oplossing:

Dat Catawiki ook eens voor de verkopers opkomt en niet altijd meteen de lat bij de verkopers legt, ze doen zich totaal geen moeite om je te begeleiden bij het proces wat behoorlijk irritant is vooral als het om zo'n flut probleempje gaat, als je ziet dat de verkoper 100% feedback heeft en iedereen zeer tevreden is ook met name over de goede verpakking. dan zegt dat toch ook iets??? Ik vind dat mijn negatieve feedback verwijderd moet worden en dat er verder niets aan de hand is, ik wil hem ten compensatie voor het gebroken eierdopje Euro 25.00 betalen en dan is alles opgelost.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Catawiki over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door annemiek Beemster