Klacht: Laderwebshop = oplichters!! Geen levering, maar wel betalen

op 02 februari 2014 over Laderwebshop.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 26 december 2013 heb ik een oplader voor mijn iPhone5 via Laderwebshop.nl besteld (bestelnummer: 14521).

Wij zijn nu meer dan een maand verder en ik heb nog steeds niets ontvangen. Wel is er meteen een bedrag van 18,90 euro afgeschreven.

Ook worden mailtjes/brieven niet beantwoord, en de telefoon wordt ook niet opgenomen (betaald 0900-nummer). Ik raad iedereen ook daarom af om met deze oplichtende partij in zee te gaan!!!

Mijn geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Laderwebshop.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Laderwebshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Laderwebshop.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laderwebshop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laderwebshop.nl

Heeft op 06 februari 2014 om 02:26 geantwoord

Per direct verzonden Excuses voor de vertraging

Heeft op 06 februari 2014 om 07:59 geantwoord

Ik ben hartstikke ontevreden over de oplossing die zij mij geboden hebben.
Ik heb aangegeven mijn geld terug te willen!! En geen verzending van de bestelling, want in die weken dat ik op de bestelling heb moeten wachten ben ik mijn vertrouwen compleet verloren in deze malafide partij. Graag wil ik alsnog mijn geld terug van laderwebshop, heb inmiddels al contact opgenomen met de ACM.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Laderwebshop.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door yasminem