Klacht: Lader Philips sonicare kapot

op 18 augustus 2015 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 juli 2014 heb ik een Philips sonicare gekocht. Het gaat om een dubbele set met 1 lader. Helaas is de lader spontaan gestopt met laden. Ik heb gecheckt of het niet aan de tandenborstels zelf ligt maar die laden wel op de lader van mijn moeder. Het ligt dus echt aan de lader.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag een nieuwe lader ontvangen. Gezien het feit dat de borstel net iets ouder is dan een jaar lijkt me dat heel reëel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Philips over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 31 augustus 2015 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Er is een nieuwe oplader naar de klant opgestuurd.

Heeft op 06 september 2015 om 12:13 geantwoord

Philips heeft snel contact met me opgenomen en een nieuwe lader gestuurd. Erg blij met deze oplossing! Dank Philips!

Alle klachten die gemeld zijn door Marlayne