Klacht: Laat klant in de steek

op 01 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Samen met buren hetzelfde probleem. Sinds enige tijd en na vele meldingen, monteurbezoek etc blijft het probleem onopgelost. Internetverbinding valt weg, modem zoekt steeds verbinding met buiten maar heeft roodleren met sterkte en start dus opnieuw op. Probleem ligt dus buiten de woningen maar Ziggo negeert dit en stuurt monteurs die het ook niet weten en maar wat doen en vertrekken. Probleem doet zich bij iedereen op hetzelfde moment voor. Duurt al twee tot drie maanden. Gebeurt meerdere keren per week. Er zijn mensen die thuis werken en zich beraden over een claim. Voor alle duidelijkheid het lugt niet aan het modem.

Gewenste Oplossing:

Gewoon internetverbinding.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Op ten Berg