Klacht: Laat dwangbevel niet betekenen

op 18 januari 2018 over Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in de categorie Incassobureaus

Ik heb een rekening van de Iza van 132 euro over het hoofd gezien bij de overname van Iza door de Vgz.
Dat is bij Van Arkel gerechtsdeurwaarders terecht gekomen en doordat hun geen herinneringen sturen, noch een aangetekende brief, en vervolgens een dwangbevel in de postbus achterlaten of zonder enige schaamte aan je buren geven, is de kostenpost nu opgelopen tot meer dan 700 euro voor hun eigen portemonnee.
Zelfs de aankondiging voor een openbare verkoop stoppen ze gewoon in je postbus terwijl ik gewoon thuis was.
Nu inmiddels hebben ze beslag gelegd op mijn oude autootje en willen ze dat kenbaar maken in de kranten voor openbare verkoop.
Telefonisch zijn ze bijna niet te bereiken want dan ben je nummer 20 in de wachtrij.
Ik vermoed dat ze het te druk hebben met hun centjes tellen.
Overigens reageren ze op geen enkele mail.

Wanneer ik de oorspronkelijke hoofdsom kan betalen na aftrek van een vergoeding van 50 euro voor mij vanwege de administratieve rompslomp die er bij kwam door hun niet correcte incasso beleid.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gerechtsdeurwaarder Van Arkel over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gerechtsdeurwaarder Van Arkel in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gerechtsdeurwaarder Van Arkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gerechtsdeurwaarder Van Arkel

Heeft op 26 januari 2018 om 08:40 geantwoord