Klacht: Trampoline na 3 weken gebroken poot

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Trampoline besteld waar de levering op zich liet wachten. Ineens zonder bericht stond hij toch voor ons neus. Opgezet en binnen 3 weken !! Het laspunt van dr poot gebroken. Gebeld met de klantenservice . Ze wilde een nieuwe poot sturen. Geheel belachelijk aanbod is onze menig want wie zegt dat de andere poten het wel houden? En wat er dan allemaal kan gebeuren met de kinderen? Achteraf lezen we dat dit niet de eerste trampo is bij de laagsteprijsgarantie met hetzelfde probleem. Ze waren er dus van op de hoogte. Dit maakt het voor ons nog kwalijker. Omdat we niet akkoord gingen met een nieuwe poot kregen we het aanbod de helft van het geld terug te krijgen . Belachelijk na 3 weken. Het product hoort jaren mee te gaan. Nu zouden we 75 procent terug krijgen maar nog steeds niets terug op de rekening.
Bellen krijg je geen gehoor. Nu wij achteraf lezen dat er meerdere trampolines met hetzelfde probleem zijn gaan wij ook niet akkoord met de 75 %. Order 102157. Slechte service , denk na mensen voor te bestellen. De trampoline was overigens meer dan 200 euro. Rand van het doek ook al op meerdere plekken gescheurd op dag 1

Gewenste Oplossing:

Als we het geld volledig terug krijgen en het product uit de verkoop gaatj

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Laagsteprijsgarantie.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Laagsteprijsgarantie.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Laagsteprijsgarantie.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Laagsteprijsgarantie.com

Heeft op 01 juli 2020 om 13:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor het indienen van uw klacht, ik vind het spijtig dat uw bestelling defect is geraakt en nu niet meer bruikbaar is voor u. Wij willen dit graag voor u oplossen, echter wenst u geen nieuwe onderdelen te ontvangen. Wanneer het product in gebruik is genomen, kunnen wij u geen volledige terugbetaling aanbieden daar het product gebruikerssporen vertoont en hierdoor wordt er samen met u gekeken naar een alternatieve oplossing.

Graag stel ik u er van op de hoogte dat er een groot aantal trampolines is verkocht, er zijn ook voldoende trampolines welke wel bruikbaar zijn waardoor wij dan ook vermoeden dat het een productiefout betreft waardoor bij sommige modellen de lasnaden wat kwetsbaarder zijn. Hierdoor zal het product dan ook niet uit de verkoop gehaald worden daar het product niet ondeugdelijk of onbruikbaar is.

Helaas blijft de aangedragen oplossing van nieuwe onderdelen of een terugbetaling van 75% het enige wat ik u aan kan bieden gezien de situatie. Het is dan uiteraard aan u of u hiermee akkoord wenst te gaan. Mijn excuses dat ik u teleur stel en geen andere oplossing kan bieden.

Met vriendelijke groet,

Maudy

Alle klachten die gemeld zijn door Davin