Klacht: Laagste prijsgarantie Praxis wassen neus

op 31 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

De Gamma heeft deze week een folder aanbieding waarbij er 30% korting wordt gegeven op alle beits. Dus ik naar Gamma Eindhoven, maar helaas was de beits die ik zocht uitverkocht. Dus naar de Praxis gelopen, die er praktisch naast ligt. Praxis schermt op hun website namelijk met laagste prijsgarantie. Er staat letterlijk: Absolute prijsgarantie: Folderaanbiedingen elders goedkoper, dan bij Praxis voor dezelfde prijs.

Duidelijker kan het niet zou je zeggen. En ook de kleine lettertjes geven geen bijzondere bepalingen aan. De Rambo beits die ik zocht was op voorraad bij Praxis, maar ik kreeg hem niet mee voor de lagere prijs. De bedrijfleider ter plaatse gaf aan dat die actie niet geldt op groepskortingen. Daarover is in de kleine lettertjes helemaal niets te vinden, ook niets in die richting. Sterker nog de voorwaarden zijn juist heel duidelijk. Toch stond de bedrijfsleider erop dat ik de reguliere prijs betaalde. De laagste prijsgarantie is dus een wassen neus.

Ik ben tevreden als Praxis haar laagste prijsgarantie van de website haalt of mij alsnog een tegoedbon geeft van 10 euro voor de gemiste korting.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wouter Eindhoven