Mijn Klacht:
Ben 4 x bij deze kapper geweest. Voor een wimperlift verven, wenkbrauwen epileren en mijn haar highligts en knippen. 1e keer kwam ik via groupon voor alleen de wimperlift. Had deze behandeling aangeschaft voor 29,95. Bij t afrekenen moest ik ruim 40,- afrekenen want kon mijn groupon niet gebruiken. Keer erop ging ik weer met groupon voor highlights en knippen(49,95)en de wimperlift(29,95) Moest 135,- euro afrekenen. Terwijl het epileren 15,- kost. Dit zou m dan zitten in de toner welke ze zonder overleg van het prijsverschil hadden aangebracht.Toen heb ik gezegd dat ik een vaste prijs wilde omdat ik het heel vervelend vond dat t nooit de prijs was zoals van te voren afgesproken. 3e keer ging alles goed voor de vaste prijs van 135,- . Wel vertelde ze dat alles duurder was geworden dus dat t wel iets omhoog moest. EN dus spraken we 140,- af. Echter de vierde keer spande echt de kroon. Voorgaande keren heb ik tussen de 3-4 uur gezeten. Niet omdat ze al die tijd met mij bezig waren maar omdat ze tussendoor nieuwe klanten aan namen. Ik heb dit geaccepteerd omdat ik zoiets had van ze maken een mooie prijs voor me dus dan is het oke.. Echter de laatste keer duurde het maar liefst 7uur lang! In een onverwarmde ruimte waar ik aan het einde vd behandeling een bakje koffie kreeg. Tevens was mijn haar donker ipv blond de kapster had op eigen initiatief donkere plukken door heel t haar getrokken zonder overleg. Tevens oilaplex gebruikt zonder overleg.Maar dat zou na een paar keer wassen wel goed komen zei ze. Nu acht weken later ben ik nog steeds donker! En bij de kassa vroeg ze mij 170,- af te rekenen!!! Ik ben toen heel boos geworden en heb gezegd dat ik dit niet netjes vind. Dat dit de derde keer was dat er zonder overleg meer berekend word! en Ik had ook maar 165,- bij me. Deze heb ik gegeven en ben boos de zaak uit gelopen. Vervolgens kwam ik er thuis nog eens achter dat mijn wenkbrauwlift niet had gepakt! Heb toen telefonisch contact gezocht en mijn onvrede geuit maar de bazin wil het niet met mij oplossen!!! ze weigert geld terug te geven omdat er materiaal is gebruikt en personeel heeft gewerkt.
Gewenste Oplossing:
IK wil graag mijn geld terug voor de ongevraagde behandelingen en de mislukte behandelingen.
Haar 65,-
uitgroei 35
plex 15
wimpers 35
_________
150
Zo niet ga ik door naar kassa en mijn rechtsbijstand inschakelen!