Klacht: Ik kan wel janken

marinakl op 11 januari 2013 over kymco.nl in de categorie Brommers, scooters en motoren

Ik heb in mei 2011 een nieuwe kymco gekocht en heb al mijn service beurten netjes laten doen heb ook met grote regelmaat mijn olie gepeild en bijgevuld met dure olie van de dealer. ook heb ik al vanaf 1 week na aankoop problemen met de scooter van niet starten tot niet van zn plaats komenof pas na 10 kilometer op toeren was en na 10 min stilstaan begon het feest opnieuw ook toen ben ik elke keer naar de dealer geweest en was ik hem weer voor een paar dagen kwijt. tot 12 december 2012 toen starten hij helemaal niet meer ik heb hem met veel kunst en vliegwerk bij de dealer weten te krijgen die vermoeden dat er een nieuwe accu in moest of contactpuntjes nadat dit was vernieuwd deed hij het nog steeds niet en in de loop van de dag werd bekend dat de kleppen open bleven staan omdat er roet onder zat en de reparatie kosten bedragen 450 euro ik heb hierover Kymco nl gebeld met de vraag hoe dit mogelijk was met een 1,5 jaar oude scooter en toen zij de medewerker van kymco dat de dealer gisteren had gebeld ( nadat ik erom had verzocht) en dat hij dat ook niet kon zien vanuit zn stoel maar hij gaf wel 3 mogelijke oorzaken 1= te lang oude olie ( had pas een servicebeurt gehad) 2= verkeerde benzine ( ik rijd al jaren scooter en weet dat de euro 95 moet tanken)3= je rijd er teveel mee (daarvoor had ik hem ook gekocht het is mijn enige vervoermiddel) dit vind ik nog de grootste flauwekul want moet ik de scooter dan maar in de schuur laten staan of nee nog beter in de huiskamer en er alleen maar naar kijken?
maar ze geven dus geen garantie en ik heb echt geen gekke dingen met mn scootertje gedaan ben er juist super zuinig op mijn andere scooter dat was een Sym en de nieuwe eigenaar hiervan heeft hem onlangs laten repareren voor 75 euro en die is er super blij mee ik heb zo een ontzettende spijt dat ik voor Kymco heb gekozen ik kan wel huilen want 450 euro is voor mij sparen geblazen en een paar maanden dan maar thuis zitten want ik ben gehandicapt en die scooter was mijn mogelijkheid om ook buiten mijn huis te komen.
En kymco is zo arrogant zo stond die medewerker mij ook te woord voor mij nooit geen kymco meer wat een slechte scooters zijn dat zeg als je er niet eens op mag rijden.

Dat Kymco ziet dat ik echt zuinig op de scooter ben en was en alsnog mij tegemoed komt zodat ik ook weer mobiel ben.
Maar ik denk dat dit bij een mooie droom blijft.
valse beloftes als je een kymco koopt

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kymco.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kymco.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door