Klacht: Huilend onderdeel

op 08 juli 2019 over kymco.nl in de categorie Brommers, scooters en motoren

Een nieuwe Kymco AK550i gekocht. De motor heeft al om meerdere redenen zeer vaak bij de dealer gestaan. De motor is zo vaak open geschroefd dat je niet meer kunt spreken van een nieuwe. Een van de eerste klachten is dat ie bij lage toeren een zeurend geluid maakt. Dit wordt nog irritant verergerd met een passagier. Mijn dealer vraagt om assistentiehulp. Deze wordt niet gegeven of is niet accuraat

Omdat deze klacht al dateert vanaf kilometer één en ik nu 4000 kilometer verder ben, ben ik tevreden nadat de voorvering is vervangen, twee maal de cockpit is vervangen, de elektronische bandenspanning chip is vervangen en al wat niet meer als dit laatste euvel deugdelijk wordt opgelost. Verder heb ik kymco kort geleden benaderd met de vraag wat ze me konden bieden in de vorm van een coulance restitutie, deze mail is volledig genegeerd. Wel hebben ze mijn dealer benaderd met de opmerking dat ze alles toch vervangen hebben. Ik vind de hele gang van zaken geen pas geven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over kymco.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kymco.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ploenck