Klacht: kwijtschelding/ wachttijd /onduidelijkheid/dubbel gegevens opvragen etc.etc.

op 09 juli 2016 over Tricijn in de categorie Waterschappen

In 2015 heb ik kwijtschelding gevraagd voor aanslag gem.en waterschapsbelasting 2016 i.v.m. inkomen.
Elk jaar begint dat hele circus weer opnieuw ,terwijl de belasting dienst al jaren zo bij mijn gegevens kan en ik ben vrijgesteld van bijv; opgave inkomsten belasting.
Ook de gemeentelijke en waterschaps belasting kan dit.! Zo laten ze bijvoorbeeld in hun brief weten van 16-01-2016 .
Waarin staat ; (OP basis van deze kwijtschelding heb ik inkomens en vermogensbelasting opgevraagd bij ;
1. de Rijksbelastingdienst. 2. het Uitvoeringsorgaan Werknemers Verzekeringen ( UWV ) en 3;
de Rijksdienst voor het Wegverkeer (RDW).
Na mijn verzoek om vrijstelling hebben zij (GBLT) zo,n 8 maanden niets van zich laten horen ,tot 25 juni waarin plots wordt gemeld dat ik voldoende betalings capaciteit heb ,bijgevoegd een formulier met BRUTO bedragen die nu opeens NETTO berekend worden,(ik heb paar keer gebeld en kreeg nog even uitstel tot 28 juni 2016 werd gemeld dat op basis van de door mij verstrekte gegevens niet kan worden beoordeeld of ik in aanmerking kom voor vrijstelling en of ik 2 maand inkomensverklaringen wil opvragen bij UWV en die binnen 2 weken wil doorsturen ,ben ik daarmee te laat dan moet ik betalen!
Overigens stuurt UWV mij 1 maand inkomensverklaring met een brief waarin staat dat het er 2 zijn ,( UWV kan daar 5 dagen de tijd voor nemen ik ben dan te laat en moet betalen.)
Verder heb ik mijn gegevens (die TRICIJN ) dus zo kan opvragen destijds allemaal netjes opgestuurd en heb nooit bericht gehad dat dit onvolledig was o.i.d. erg vreemd dus.

Dat (TRICIJN/.GBLT) met geen enkele gemeente of dienst kan of wil samenwerken ,dat heeft alle kranten al gehaald,uitwisselen van gegevens willen zij niet ,zij kunnen ALLES opvragen van mij ,ik heb ALLES gestuurd wat zij vroegen tot aan copien van Rijbewijs.Huur.Energie/inkomsten etc.etc zij hebben nimmer aangegeven dat mijn aangifte onvoldoende was,en komen na 8 maanden met een BRUTO berekening die netto moet zijn en stellen mij voor onmiddellijk te betalen en allerlei bijna onmogelijke zaken binnen 2 weken te regelen ,en ik moet nu beschrijven wanneer ik tevreden ben ?
Als GBLT eindelijk eens normaal gaat doen! Mijn inkomen geeft recht op vrijstelling er is niets verandert ,zij maken enorme fouten,geef dat toe ! en geef mij m,n recht ,...( Zij ontkennen ook niet wat ik u beschrijf,en zij beweren ook niet iets anders dan ik u schrijf dus ,wat is hier aan de hand? groet M.Dekkers

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tricijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tricijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jinny laakmer