Klacht: klacht aanslag

op 28 juni 2016 over Tricijn in de categorie Waterschappen

Heb net als vorige jaren vrijstelling aangevraagd bij gblt/echter deze is nu afgewezen i.v.m. voldoende vermogen…(?) .
Er zit een berekening bij waar werkelijk niets uit valt op te maken,nu heb ik het nr gebeld voor info hierover,de man /kon en mocht mijn vragen niet beantwoorden ( hij mocht i.v.m. privacy redenen niet in mijn dossier kijken) .
Wel vertelde hij mij dat ik een bezwaar kon indienen,…..maar ik zei hem dat als dat wordt afgewezen ik terug bij af ben ,omdat de reden dan weer onbekend is. en daar gaat het om,
De beste man wilde niet luisteren en bleef maar herhalen,tenslotte vroeg ik hem hoe hij hget zou opvatten als ik nu zeg dat ik nog 300,- euro van u krijg maar ik zeg niet waarom,hoe zou u dat vinden?
toen gooide hij de haak erop!
dit is toch geen manier, …P.s ik ben 60 jaar ,heb geen betalingen problemen /of schulden en ook nog nooit gehad,maar ik ga niet betalen als men niet zegt waar voor.

Als ik de juiste reden /zwart op wit krijg waarom ik iets moet betalen,

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tricijn

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tricijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 53734895 dekkersmr