Klacht: Kwastje lippenstift Maybelline SuperStay 10H Tint Gloss – 410 Forever Coral – Lipgloss

op 17 maart 2015 over Maybelline New York in de categorie Beauty & Wellness

Hallo,

Ik heb een paar weken geleden via bol.com 3 x 410 Forever Coral lippenstiften ingekocht. Dit omdat ze in de winkel uit het assortiment zijn. Ik heb er momenteel 1 in gebruik maar hier is het kwastje vanaf gebroken. Dit was erg vervelend met opbrengen. Nu heb ik van de andere 2 om de beurt het kwastje gepakt en deze zijn wederom afgebroken. Ik zit nu met 3 lippenstiften zonder kwastje.

Ik zou graag 3 kwastjes ontvangen of in de mogelijkheid komen om mijn lippenstiften te kunnen gebruiken.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Maybelline New York

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Maybelline New York over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Maybelline New York nog niet in behandeling is genomen.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Maybelline New York in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Maybelline New York een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Maybelline New York

Heeft op 15 februari 2018 om 18:02 geantwoord