Klacht: kwartier vooor tijd reparatie afzeggen ,weer geen onderdeel tweede keer

op 20 juli 2017 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Na op maandag 10 juli te hebben gemeld dat de wasmachine van Bosch die we hebben melding E23 geeft kan er pas vrijdag 14 juli iemand komen. Eind van de middag komt er een monteur die al snel ziet wat er aan de hand is (hoop ik ) en met de mededeling komt dat hij het onderdeel nodig voor de reparatie niet heeft en besteld moet worden. Heel erg balen met een gezin van 5 personen maar even niets aan te doen. Vervolgafspraak op 20 juli !!! Dat is vervelend weer alles regelen met was bij anderen maar goed. Monteur komt tussen 12 en 16.20 uur. Om kwart voor 12 (kwartier voor aanvang) op 20 juli wordt ik gebeld, het onderdeel is er niet de monteur gaat niet komen !!!! Schandalig nog nooit meegemaakt dit. Volgend de dame van de planning moet ik snel accepteren dat er een nieuwe afspraak wordt gemaakt voor woensdag 26 juli !! anders wordt het nog later. Er is geen mogelijkheid dat dit eerder kan en op een nieuwe wasmachine hoef ik helemaal niet te rekenen, zeker niet zonder bijbetaling wordt mij te kennen gegeven. Overigens dit zou ook weer 1,5 week duren ?? Ik ben zeer ontevreden over deze gang van zaken. Service is beneden alle peil. Net mijn vrouw gesproken nooit meer een Bosch

Wanneer ik op heel korte termijn vandaag of morgen weer een normaal draaiende wasmachine heb, of anders een tijdelijke.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Menno65