Klacht: Kwartaalprivé

op 23 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Telegraaf

7 maanden geleden - Beste mevrouw van Sommeren, Wat fijn dat wij er samen zijn uitgekomen. U ontvangt binnen twee dagen een e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. Wij wensen u veel leesplezier!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 mei 2016 om 16:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Sommeren,

Na ons gesprek hebben wij het samen kunnen invullen.
Wat fijn dat wij er samen zijn uitgekomen. U ontvangt binnen twee dagen een e-mail op het door u opgegeven e-mailadres. Hierna zult u snel de Privé gaan ontvangen. Meer informatie hierover kunt u terug vinden in de e-mail. Wij wensen u veel leesplezier!

Met vriendelijke groet,

Monique
Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Joke van Sommeren