Klacht: Kwantum lampen

op 27 juni 2016 over Kwantum in de categorie Bouwmarkten

ik was bij de kwantum, en zag 2 lampen staan, ik heb ze meegenomen omdat er kortings stickers op zaten,
toen ik bij de kassa stond zei die floormanager dat verkeerde stickers waren de lampen waren 30 euro, ens tickers stond 15, naar 10,
ik zei op alle lampen boven zitten die stickers op,

ik ben naar boven gegaan heb al die lampen gepakt en ben naar beneden gegaan,
toen ik achter in rij weer moest staan heeft die floormanager naar boven gebelt, en over mi jzitten roddelen dat ik die lampen niet mee kreeg en die mvr niet met mij in discussie moest gaan, ik EN andere klanten konden dat horen,
na 20 min te hebben gestaan en te praten ben ik weg gegaan ik kreeg die lampen niet mee,
ik heb contact gezocht met hoofdkantoor, gezegt dat ze mij gewoon uitlachte in de winkel,
andere klanten hielden mij aan en zeiden ziek hoe ze mij behandelde, en ik had niet weg moeten gaan, het is hun fout met die stickers zeiden ze,
via het hoofdkantoor krijg ik niet veel retour, alleen dat ik het moet oplossen met vestiging arnhem.
ik heb arnhem gelijk gebelt,
en toen ik zei wie ik was werd gelijk gezegt dat ze niet met mij in duscussie ging,
nou weer hoofdkantoor gebelt, en hn zeggen wij kunnen niks doen

als ik die lampen krijg voor die prijs

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwantum

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwantum nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjabb0w