Klacht: Kwaliteitscontroleteam komt niet met een uitsluitsel over mijn schoenen

Zonnebloem1968 op 12 november 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Op 31 juli heb ik een paar Camel Memphisto schoenen besteld bij Sarenza. Ik had een zelfde paar in het blauw. Als ik de nieuwe schoenen aantrok, werd mijn linkervoet doof, wit en kreeg ik tintelingen. Sarenza raadde mij 31 aug. aan de veters losser te maken en de schoen in te lopen. Helaas hielp dit niet en dit deel ik op 3 sept.met Sarenza. 4 sept. vraagt Sarenza mij foto’s toe te sturen. Ze schrijven: ‘Zodra wij deze hebben ontvangen en deze door ons kwaliteitsteam zijn bekeken, contacteer ik u over de oplossing die zij voorstellen. Dit kan 8-10 werkdagen duren vanaf het moment van doorsturen. Mag ik u ook vriendelijk vragen in uw mail aan te geven hoe vaak deze schoenen zijn gedragen?’ Op 6 sept. stuur ik ze foto’s toe van de schoenen met de opmerking:’Vanmorgen weer geprobeerd er op te lopen maar bij het aantrekken van de rechterschoen voel je de knelling al meteen bij de wreef van de voet. Heb even de container aan de weg gezet met de schoenen aan maar moest de schoen daarna meteen weer uit doen. Voet was ook wit van de beknelling. Ik heb de schoenen heel weinig aan; op twee handen te tellen en als ik ze aan had waren ze vrij snel ook weer uit omdat er tintelingen in mijn voet kwam. Heb er alleen rond ‘het huis’ mee gelopen’. Ik maak nog een aantal foto’s waarbij ik met een meetlint om de schoen heen laat zien dat de schoen op de wreef kleiner is dan de andere schoen.Op 29 september krijg ik een mail dat de schoenen zijn aangekomen bij het kwaliteitscontroleteam, ter beoordeling. Ze schrijven: Waarom dit onderzoek? Wij ontvangen dagelijks retouren en wij willen graag dat de volgende persoon die het artikel koopt, tevreden is over de aankoop. Om dit te bereiken moet het artikel natuurlijk onbeschadigd zijn. Geen zorgen, als een artikel succesvol de controle doorkomt, wordt automatisch binnen 2 werkdagen een terugbetaling gedaan. Retourzendingen kunnen echter niet worden geaccepteerd als er zichtbare tekenen zijn van gebruik, beschadiging door de klant, of als er een onderdeel mist (bv.: veters) waardoor het ongeschikt is voor verkoop. We zullen je spoedig op de hoogte brengen van de conclusie en je informeren over je terugbetaling.
Op 6 oktober bel ik naar klantenservice. Kon nog een week duren. 13 oktober bel ik weer: nee nog niet door kwaliteitscontroleteam. Door allerlei technische problemen kan het nog twee weken duren. Excuses voor het ongemak. Twee weken later (27 oktober) bel ik weer. Nee nog geen reactie. Medewerker vindt het ook lang duren. Ziet dat de schoenen nog bij het kwaliteitscontroleteam liggen. Ze zal er prioriteit van maken. Week erna bel ik weer (6 nov). Nog niets vanuit het kw.team gehoord. Medewerker zal het met manager bespreken. 7 nov. stuur ik de volgende mail:’Al weken hoor ik niets over de retourgestuurde schoenen. Het kwaliteitscontroleteam is al vanaf 29 september bezig… Wanneer ik deze week geen bericht ontvang, stel ik een klacht in. Ik heb nu èn geen schoenen èn geen geld retour gezien. Ik hang bijna wekelijks aan de lijn met geen bevredigende antwoorden. Zelfs als een medewerker van u er een prioriteit van maakt, komt er geen reactie….’ 10 november komt de volgende reactie:’Bedankt voor uw mail betreffende uw bestelling met ordernummer 12360876. Ik heb uw bestelling in de gaten gehouden en zoals toegezegd ook gekeken of ik via mijn manager contact kan krijgen naar ons magazijn toe. Op afgelopen woensdag heb ik dit ook kunnen doen – ik heb echter nog geen reactie gekregen vanuit ons magazijn betreffende het expertiseonderzoek. Ik ben uw bestelling ook dagelijks in de gaten aan het houden omtrent deze retour voor expertise. Ik zal u op de hoogte houden betreffende het lopende onderzoek. Mocht u verdere vragen hebben, aarzel niet om contact op te nemen.Tot snel! Roy, Customer Delight Team

Terugstorten van mijn geld of de schoenen retour.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door