Klacht: kwaliteit van ZARA

op 11 augustus 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik heb drie weken geleden een broek gekocht bij ZARA die vandaag helemaal achteraan aan de naad doorgescheurd is vandaag. De broek is twee maal gedragen en gewassen dus aan slijtage kan het niet liggen.

Daarnaast kocht ik twee weken geleden twee shorts. Beide schorts zijn na 1x dragen helemaal doorgescheurd richting kruis.

Voor de drie broeken heb ik geen kassatickets meer daar deze broeken perfect pastten en geen schade hadden. (had zelfs een maat groter gekocht omdat ik ze liever wat wijder had) Wel heb ik de rekeningafschriften waarop de data van aankoop te zien is. Zie bijlage.

Blijkbaar is het slechts mogelijk om 1 bijlage te uploaden. Indien nodig wil ik graag de andere bijlagen versturen.

Ik zou tevreden zijn als ik mijn broeken alsnog kan omwisselen zonder dat ik het kassaticket kan laten zien. (met de foto's van de afschriften van mijn bank waarop de data van aankoop vermeld staat) of mijn geld kan terugvorderen aangezien het toch gaat over een ruime €100

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vickymeeussen