Klacht: Kwaliteit keuken en levering slecht / gemaakte afspraken worden niet nagekomen

op 02 oktober 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

De klachten die ik heb zijn teveel om op te noemen en ik verwijs u dan ook graag naar de mail welke in bezit zijn van de klantenservice. onder nummer 20036810327 postcode 1411LL Naarden.

Er is zojuist weer een mail verstuurd aan de klantenservice, ook wil ik bij deze desk aangeven dat wij graag binnen de gestelde termijn van 48 uur geholpen willen worden en anders na deze poging om tot een goede oplossing te komen helaas genoodzaakt zijn verdere juridische stappen moeten gaan ondernemen jegens Brugman.

We zijn geholpen door Thijs Feenstra en we hebben een enorm teleurstellend traject achter de rug en hopen werkelijk op een snelle afronding en verwachten snel een tegenbericht.

Een gesprek met de regiomanager om gewoon te bespreken wat er allemaal fout is gegaan en te bekijken hoe Brugman omgaat met de geleden schade en ons voor zover wij dat acceptabel vinden zodat wij dit hoofdstuk kunnen afsluiten.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 jaar geleden - Beste meneer/mevrouw ter Mijtelen, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Uw e-mail zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen. Met vriendelijke groet, Mariska de Wit - Brugman Keukens & Badkamers

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 05 april 2018 om 14:11 geantwoord

Beste meneermevrouw ter Mijtelen,

Uw bericht op klacht.nl staat nog open, echter is uw keuken 100% opgeleverd volgens onze gegevens. Indien wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn vernemen we dit graag van u en zijn wij u graag van dienst.

Mariska de Wit - Brugman Keukens Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door NVT03