Mijn Klacht:
De klachten die ik heb zijn teveel om op te noemen en ik verwijs u dan ook graag naar de mail welke in bezit zijn van de klantenservice. onder nummer 20036810327 postcode 1411LL Naarden.
Er is zojuist weer een mail verstuurd aan de klantenservice, ook wil ik bij deze desk aangeven dat wij graag binnen de gestelde termijn van 48 uur geholpen willen worden en anders na deze poging om tot een goede oplossing te komen helaas genoodzaakt zijn verdere juridische stappen moeten gaan ondernemen jegens Brugman.
We zijn geholpen door Thijs Feenstra en we hebben een enorm teleurstellend traject achter de rug en hopen werkelijk op een snelle afronding en verwachten snel een tegenbericht.
Gewenste Oplossing:
Een gesprek met de regiomanager om gewoon te bespreken wat er allemaal fout is gegaan en te bekijken hoe Brugman omgaat met de geleden schade en ons voor zover wij dat acceptabel vinden zodat wij dit hoofdstuk kunnen afsluiten.
