Klacht: Kwaliteit hoeslakens laat erg te wensen over

op 14 juni 2016 over Telegraaf Aanbiedingen in de categorie Deal-Sites

De door mij bestelde en verkregen hoeslakens zijn erg dun.

De dichtheid van deze hoeslakens is dermate dun, dat je er doorheen kijkt. Veel te dun, waardoor opname vocht zowel als de duurzaamheid naar alle waarschijnlijk veel te gering is.
De genoemde oorspronkelijke prijs suggereert een kwaliteitsproduct dat met deze hoeslakens niet wordt bereikt. Een teleurstellende aankoop en zonde van ons geld.

Graag een oplossing.
Ik stel voor dfat u kiest uit een van de volgende opties die mij rechtvaardig en redelijk lijken.
Optie A: u retourneert het betaalde bedrag voor 100% en vraagt de hoeslakens terug te sturen.
Mijn rekeningnummer is: NL78 ABNA 0607280751
Optie B: u compenseert de te geringe kwaliteit door 50 - 75% korting als tegemoetkoming te retourneren. Mijn rekeningnummer is: NL78 ABNA 0607280751
Optie C: U geeft al of niet uit coulance overweging mij een abonnement op de Telegraaf voor een door u als redelijk geldende periode. Ik denk daarbij aan een 10 - 15 weken.

Zie uw eigen mail waarin het ordernummer vermeld staat:

Beste heer/ mevrouw de Schoolmeester,

Uw bestelling met ordernummer TA2144473 is verzonden op 6 juni 2016.

Om uw bestelling te volgen, klikt u op onderstaande link:
Track & Trace

Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

Team Telegraaf aanbiedingen,

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf Aanbiedingen

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf Aanbiedingen in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf Aanbiedingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 16 juni 2016 om 14:13 geantwoord

Geachte heer de Schoolmeester,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van de hoeslakens.

Wij zullen met de leverancier bespreken wat een goede oplossing voor u is.
Wanneer wij hiervan terugkoppeling van ontvangen, melden wij u dat via e-mail.

Optie C is voor ons onhaalbaar. Wij, Telegraaf Aanbiedingen, hebben niets te maken met de krant Telegraaf zelf.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,
Telegraaf Aanbiedingen

Heeft op 17 juni 2016 om 00:28 geantwoord

De oplossing is nog niet geboden. U hebt slechts de klacht elders neergelegd. Dat op zich snap ik wel.
Ik wacht geduldig af wat er als oplossing wordt geboden.

Wel bedankt voor de aandacht die u mijn klacht geeft.

Alle klachten die gemeld zijn door schoolmeester