Klacht: Kwaliteit groenten en fruit

Graaggoedandersniet op 17 juni 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 17 juni 2020
Reactie van het bedrijf:

Bedankt voor je review. Wij hebben je klacht op 17-06-2020 via e-mail beantwoord. Hierin is het volgende vermeld: Wij sturen je melding door naar onze kwaliteitsafdeling zodat je klacht zo goed mogelijk onderzocht kan worden. Kant je ook aangeven wanneer...

Bedrijf Lidl
Categorie Supermarkten
Status Opgelost
Datum 17 juni 2020

Een klant van Lidl uit zijn bezorgdheid over de kwaliteit van groenten en fruit, die volgens hem is verslechterd. Hij ervaart problemen met bederf, zoals rotte bananen en mandarijnen die droog zijn, ondanks dat ze er aan de buitenkant goed uitzien. De klant vraagt zich af of er een andere leverancier wordt gebruikt en hoopt dat zijn feedback serieus wordt genomen.

Mijn Klacht:

Vraag me af of er een andere leverancier van groenten en fruit is, de kwaliteit van beide is n.l. van mindere kwaliteit. Normaal was een week groenten inslaan geen enkel probleem, nu geeft dat problemen terwijl ik de zwakste (spinazie etc) eerst gebruik en bonen het laatst in de week. Ook het fruit, bananen die aan de buitenkant er goed uit zien, maar rot van binnen of binnen twee dagen gespikkelde schil en mandarijnen die nu al meerdere keren keer droog uit hun schil komen.
Ik was enthousiast over uw producten, maar nu niet meer en 1x per week boodschappen in Coronatijd moet toch mogelijk zijn? Dank voor het lezen en mogelijk ter harte nemen van deze klacht.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik eenmaal in de week mijn boodschappen kan doen en dan ook de laatste drie dagen mijn groenten kan consumeren en niet hoef weg te gooien vanwege slechte kwaliteit. Bij fruit verwacht ik eveneens eenmaal per week voorraad in te slaan en dan te kunnen eten tot eind van de week. Bovendien vind ik de kwaliteit vooral van mandarijnen zeer matig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 17 juni 2020 om 20:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Graaggoedandersniet
💡

Tip van onze consumentenexpert

Bij producten met gebreken kunt u aanspraak maken op reparatie, vervanging of geld terug. De NVWA houdt toezicht op voedselveiligheid.

Bron: ConsuWijzer