Klacht: Brutaal gedragOnklantvriendelijk

Khadijaa_Khadijaa op 11 april 2019 over Kwalitaria in de categorie Cafés en Restaurants

Na een lange werkdag fietste ik langs de kwalitaria in Zeist. Ik wou even snel een euro burgertje halen en een ijsje en weer weg gaan. ik ben eerste in de rij degene die de bestellingen opnam werd door de baas gevraagd iets te doen (geld wisselen voor een klant terwijl die klant niet in de rij stond maar even tussedoor het aan de baas vroeg) er zijn in totaal 4 werknemers achter de toonbank en ik word nog steeds niet geholpen. Nou goed ik begreep niet waarom een andere collega niet het initiatief nam om mij en de andere klanten in de rij te helpen maar goed na 10 minuten neemt de baas de kassa over terwijl die andere jongen nog bezig is met geld wisselen voor een klant. Ik was al die wachttijd aan de telefoon met een vriendin even bij kletsen maar terwijl ik aan de kassa stond te wachten zei ik tegen mijn vriendin wacht even want ik ga zo bestellen heel af en toe zeide we wat tegen elkaar maar oke de baas kwam dus achter de kassa en zegt zomaar tegen de vrouw achter mij: mevrouw waarmee kan ik u helpen. Ik dacht wat doet hij nou ik sta als eerste in de rij ik was hier eerder. Ik zei tegen hem sorry maar ik was eerder zegt meneertje ja maar jij staat aan de telefoon dus ik ga je niet helpen ik schrok me dood waar in godsnaam slaat dit op? Ik reageerde daar op en zei dat ik al tegen mn vriendin zei wacht even. ik sprak tijdens het wachten niet met haar heel af en toe een woord gewisseld terwijl ik die zin dus wou uitspreken onderbrak hij mij en zegt ie weer ja maar ik ga je niet helpen je stond aan de telefoon ik zei dat het heel raar was en ben maar met honger weggegaan. Vind dit echt te brutaal voor worden ik ben 18 meneer is denk eind 30. Dan zou je denken dat ie inmiddels wel beter weet. Ook al stond ik de hele tijd aan de telefoon so what?! Dat is mijn zaak toch ik wil bestellen punt doe je werk dan goed. Eigewijs! Ik at er best vaak en vond ze altijd al onvriendelijk daar ook een keer vroeg ik of ik een burger wou zegt ie meteen nee die zijn op wat heel apart is rond 17:00 voor een snackbar hoor je het gewoon te hebben tot sluit. Nou vandaag was dus echt de druppel en ik ben niet de enige die er zo over denkt!

Als er klant vriendelijke medewerkers komen en wanneer die kale chef weg is daar. Hij moet maar naar een andere filliaal want ik wil daar blijven eten maar niet zolang hij er nog is en wanneer het onvriendelijk blijft. Even een glimglachje en geen brutale bek tegen je klant is niet te veel gevraagd! Sterker nog denk dat dit van belang is om het te laten draaien want ik hoor soortgelijke klachten van andere klanten.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kwalitaria

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kwalitaria nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door