Klacht: kussen van de bank die tekort is genaaid en nu begint te scheuren

op 05 juli 2017 over Rottumhuys in de categorie Internetshops - Meubels

Ik heb bij het Rottumerhuys een dure loungeset gekocht, en nu begint de kussen van de bank te scheuren. Heb al een tijd contact met hun maar doen er niks mee. In oktober hebben ze pas tijd om het op te lossen. Moest maar naar de plaatselijke naaister en zelf de rekening betalen. Wil wel naar een plaatselijke naaister toe, maar de kosten voor hun wat ze niet willen doen. Heb ze een mail gestuurd waar geen reactie op komt, en hebben mij nu telefonisch geblokt. Dit zegt natuurlijk al genoeg dat ze niet tot een oplossing willen komen

Wil het naar de plaatseljke naaister brengen, en de rekening voor hun dan is het voor mij opgelost, maar daar doen ze niet aan mee. Ik heb geen zin om tot oktober te wachten, terwijl ik weet dat ze deze week in nederland zijn en niet de moeite nemen om mijn klacht serieus te nemen. Ik woon in Lemmer en zij vlakbij bij Heerenveen, dus een kleine moeite om het kussen even op te halen. Heb daar voor een kapitaal gekocht maar geen service verlenen. Kan geen foto laten zien want heb een telefoon die geen fotos kan maken.

Alle klachten die gemeld zijn door erna koning