Klacht: Kurio tablet

op 07 juni 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben een nieuwe kurio tablet aangeschaft 13 maart! Vrij snel erna bleef de tablet al vaak vastlopen! Onze zoon heeft autisme en we merkte al steeds vaker dat hij zo getriggert erdoor raakte. Contact opgenomen met Wehkamp en uiteindelijk moesten we het opsturen voor reparatie.. 31 mei opgestuurd vandaag 7 juni bericht er was vastgesteld vochtschade. Ik weer gebeld na Wehkamp dit is gewoon niet mogelijk! De tablet word gebruikt bij het avondeten en hij staat daarvoor op een speciale standaard! En overdag zijn half uur schermtijd zit hij in de hoek van de bank ermee zonder eten en drinken.ik neem de tablet af met een speciale schermdoek! Weer erheen gebeld en het uitgelegd en Wehkamp gebeld maar wederom geen oplossing ik kon de reparatie betalen van €79 of in feite heb je pech.

Gewenste Oplossing:

Een nieuwe tablet voor me zoon of dat hij gewoon netjes gemaakt word nog geen 2 maanden oud Wehkamp dan mag ik toch wel iets verwachten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Erg vervelend om te lezen dat het probleem van uw tablet niet is opgelost. Uiteraard wil ik graag samen met u kijken wat we voor u kunnen betekenen. Kunt u mij uw klantnummer of e-mailadres en geboortedatum een korte omschrijving of link van de klacht mailen naar [email protected]? Dan ga ik meteen voor u aan de slag. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht wela

1 maand geleden - Ik heb u gemaild. Mvg Manuela

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 07 juni 2021 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht wela

1 maand geleden - Wederom word er weer een beschuldiging van vocht schade gedaan! Wij gebruiken de iPad NIET in vochtige ruimtes me zoon drinkt en eet NOOIT bij de iPad. Hij heeft met alles vaste moment op de dag omdat hij autisme heeft. WAARDELOOS Wehkamp dat jullie een slechte service verlenen na zoveel honderden euro's aan jullie uitgegeven te hebben hadden we dit niet verwacht! Nooit geen Wehkamp meer

Reactie van de melder van de klacht wela

1 maand geleden - Er staat opgelost bij! Maar het is absoluut niet opgelost.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedenavond Manuele, Heeft u de mail van mijn collega in goede orde ontvangen? Ik hoor graag als u de mail nog niet heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp

Heeft op 08 juni 2021 om 21:37 geantwoord

Er is geen oplossing geboden. Er is na mijn laatste reactie hier geen passende oplossing meer gekomen. Zoals ik al beschreef werden we als leugenaars neergezet de iPad van 2 maanden zou vochtschade hebben! Tevens al uitgelegd hoe de iPad werkt voor onze autistische zoon! Nooit in een vochtige ruimte bij eet momenten op een speciale iPad steun! Geen aanraking op die momenten van het kind. En elke dag een half uur in het hoekje van de bank zonder drinkbeker of eten! En ja elke dag hetzelfde ritueel! Ben enorm teleurgesteld! Ik ga niet om zoiets liegen.

Reactie van de melder van de klacht wela

1 maand geleden - Ik heb de mail ontvangen ja dat jullie aangeven dat wat de expertise zegt moet kloppen en ik kan kiezen €79 betalen om te laten maken of kapot terug. Geen passende oplossing voor iets wat onmogelijk is.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Het is niet fijn om te lezen dat uw klacht nog niet opgelost is. Graag kijken wij nog eens met u mee. Omdat dat niet via dit platform kan, wil ik u vragen om op de mail te reageren. Hierna kunnen wij bij uw account. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht wela

1 maand geleden - Ik heb de vorige keer ook erop geantwoord 0 reactie meer ontvangen heb nu weer een mail gestuurd.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemiddag, Nogmaals bedankt voor uw bericht! Ik wil u graag laten weten dat onze Customer Care afdeling zo snel mogelijk contact met u gaat opnemen over deze kwestie. Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht wela

1 maand geleden - Er is contact opgenomen. Hetzelfde liedje. Ik blijf erbij mijn zoon heeft geen vloeistoffen in de buurt gehad van de iPad! De iPad is 2 maanden oud! Misschien moeten jullie de fout al zoeken bij het toen opsturen of het wel een nieuwe was. Want dit is echt ongekend en diep teleurstellend. Wij bestellen nooit niks meer bij jullie.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedenavond Manuela, Wij kunnen ons goed voorstellen dat u graag een oplossing zou willen voor de defecte tablet. Graag zouden wij dit met u willen bespreken via uw account. Wilt u ons nogmaals een e-mail sturen met uw klantnummer en geboortedatum en daarbij nogmaals een korte omschrijving van uw klacht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. U kunt ons mailen op [email protected] Met vriendelijke groet, webcareteam Wehkamo

Reactie van de melder van de klacht wela

1 maand geleden - Ik heb nu voor de 3de keer een mail gestuurd.. kom nu ook echt met een oplossing in plaats van steeds hetzelfde doen.

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedemorgen, Wij hebben uw mails ontvangen en behandeld. Ik wil u vriendelijk vragen een keuze te maken uit de aangeboden opties, zoals mijn collega op 9 juni om 16.03 uur ook aangaf in de mail. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht wela

1 maand geleden - Jou collega gaf aan wat ik hiervoor al zei of €79 betalen om te laten maken of kapot retour of weggooien! Dit is geen oplossing! Dus waarom vragen jullie constant of ik contact op wil nemen terwijl jullie nu 3x al met hetzelfde liedje aankomen? Jullie doen hier net alsof jullie mee willen werken aan een passende oplossing schei toch uit joh! Dit is geen oplossing! Het kost me geld anders heb ik pech dat is wat jullie bieden voor een iPad van 2 maanden oud waar vloeistof in moet zitten terwijl het ONMOGELIJK is!!!!!

Reactie van de melder van de klacht wela

1 maand geleden - En trouwens als jullie echt zo goed keken na de klant gegevens dan hadden jullie ook al gezien dat ik allang de optie gekozen had kapot retour op 7 juni al!Dit bewijst ook dat jullie nergens na kijken. Jammer dat je hier geen foto's kan plaatsen!

Bericht van Wehkamp

1 maand geleden - Goedenmiddag Manuela, Ik wil u vragen om te reageren op onze e-mail die naar u verzonden is. Dit om het overzicht te bewaren en u verder te kunnen helpen. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u deze altijd mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, webcaretram Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht wela

1 maand geleden - Dat heb ik ook elke keer gedaan. Moet ik screenshots sturen ervan?

Alle klachten die gemeld zijn door wela