Klacht: kunstofdeur

op 25 april 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Toen ik bij jullie filiaal in nieuwekerk was, had ik een afspraak gemaakt voor het opstellen van een offerte.
In het gesprek met de medewerker werd mij duidelijk gemaakt dat de deur maximaal 2000 euro zal gaan kosten. Ik heb het expres een aantal keren nagevraagd en kreeg te horen dat ik aan 2000 euro voldoende heb. Ik heb een afspraak gemaakt en de 50 euro betaald.

Na dat de monteur langs was geweest kreeg ik te horen dat de deur meer dan 3000 zal gaan kosten. Door jullie medewerkers rekende ik van te voren op 2000 euro, wat ook mijn budget voor de deur was. Ik ben dus ook niet met het bedrag akkoord gegaan, en kreeg de 50 euro ook niet terug.

Naast de offerte voor een deur had ik ook gevraagd voor het opstellen van een offerte voor raamkozijnen. De monteur heeft alles gemeten, maar van de raamkozijnen heb ik verder niks te horen gekregen. Maar één offerte dus.

Het komt er op neer dat ik vanwege jullie onnauwkeurigheid alleen een offerte van de deur heb gekregen, die overigens niet overeenkomt met wat jullie mij in de winkel aan habben gegeven. De 50 euro heb ik niet ontvangen, die ik wel graag terug had willen zien.

De 50 euro heb ik niet ontvangen, die ik wel graag terug had willen zien.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 01 juli 2016 om 15:32 geantwoord