Klacht: kunnen niet optijd rijden!!

op 09 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Afgelopen donderdag heb ik ook al een klacht ingediend!
Toen liet ik voor de tweede keer de verbinding mis met de intercity van NS!
Vandaag zondag weer precies het zelfde!
De provincie moet is wakker worden waar ze het gemeenschaps geld voor betalen, constant stress eerder mat veolia en nu gaat het met arriva gewoon nog een maatje erger door!!
Ik baal als een stekker hiervan alle keren op een na met Arriva reizen is het een keer goed gegaan!
Ben echt benieuwd hoe lang de Limburgers nog voor de gek gehouden worden? Ook staan er nog steeds erg onduidelijke in en uit check palen de oude veolia exemplaren.

Ben heel benieuwd hoe men dit oplost.
Ook het feit dat de NS ruim 90 % op tijd moet rijden en arriva hoeft dal bij lange na niet!

de tijden aanhouden die er voor staan en hoe compenweert u dit ongenoegen?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Weronika, Ik begrijp dat je een klacht in wil dienen over een van onze verbindignen. Het is voor mij echter niet duidelijk over welk traject je het hebt, welke dag, welk tijdstip of welke richting. Kun je meer details aanleveren zodat we je klacht in behandeling kunnen nemen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 25 juli 2017 om 08:32 geantwoord

Beste Weronika,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de juiste details van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva