Klacht: kunnen niet optijd rijden!!

op 09 juli 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen donderdag heb ik ook al een klacht ingediend!
Toen liet ik voor de tweede keer de verbinding mis met de intercity van NS!
Vandaag zondag weer precies het zelfde!
De provincie moet is wakker worden waar ze het gemeenschaps geld voor betalen, constant stress eerder mat veolia en nu gaat het met arriva gewoon nog een maatje erger door!!
Ik baal als een stekker hiervan alle keren op een na met Arriva reizen is het een keer goed gegaan!
Ben echt benieuwd hoe lang de Limburgers nog voor de gek gehouden worden? Ook staan er nog steeds erg onduidelijke in en uit check palen de oude veolia exemplaren.

Ben heel benieuwd hoe men dit oplost.
Ook het feit dat de NS ruim 90 % op tijd moet rijden en arriva hoeft dal bij lange na niet!

Gewenste Oplossing:

de tijden aanhouden die er voor staan en hoe compenweert u dit ongenoegen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 maanden geleden - Beste Weronika, Ik begrijp dat je een klacht in wil dienen over een van onze verbindignen. Het is voor mij echter niet duidelijk over welk traject je het hebt, welke dag, welk tijdstip of welke richting. Kun je meer details aanleveren zodat we je klacht in behandeling kunnen nemen? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 25 juli 2017 om 08:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Weronika,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de juiste details van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door weronika58