Klacht: Kuilvorming en rugpijn binnen 1 jaar

op 02 februari 2018 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Ongeveer een jaar geleden hebben wij een boxspring gekocht en al na een paar maanden kregen mijn vrouw en ik allebei rugpijn en hadden we het idee dat we in een soort kuil liggen. Na een paar maanden hebben nog een upgrade gedaan voor 250 euro per matras, mocht niet baten. Daarna is er een monteur langs geweest die naar het bed heeft gekeken (letterlijk) en met behulp van zijn meetlintje heeft vastgesteld dat er geen kuilvorming is ontstaan in de matrassen (?!). Misschien moet je er eens een week op gaan liggen en dan een conclusie trekken..? De realiteit is namelijk dat wij allebei in onze eigen geul liggen. De randen van de matras zijn ook veel harder dan de middenstukken.

Bottom line zijn we zeer ontevreden en hebben we sterk de indruk dat het business model is heel veel geld vragen voor een slecht product om vervolgens met pappen en nat houden daar toch mee weg te komen. Ik ben me in ieder geval rotgeschrokken van de hoeveelheid herkenbare klachten op deze site.

We slapen nu vaak op het logeerbed. Hier liggen matrassen van 150 euro op een ouderwetse houten latten bodem. Slaapt veel beter.

Ik beperk me in dit verhaal overigens even tot het product, de klantenservice zal het niet makkelijk hebben bij dit bedrijf.

Ik ben tevreden als wij na een nacht slapen zonder rugpijn wakker worden.

De oplossing is wat mij betreft het aankoopbedrag terug, zodat we een bed kunnen kopen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 15 februari 2018 om 11:33 geantwoord

Geachte heer Roetman,

Na meerdere contacten per mail en telefoon zijn wij helaas niet tot een oplossing gekomen waarin u zich kunt vinden. Gezien de CBW en garantievoorwaarden kunnen wij u geen kosteloze ruiling aanbieden, maar zijn wij genoodzaakt een afschrijving te hanteren. Ons aanbod om deze bijbetaling uit coulance te halveren wees u af. Mocht u hier alsnog gebruik van willen maken, staat het u vrij opnieuw contact met ons op te nemen.

Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door H Roetman