Klacht: Online koopbevestiging

Frits Steinlechner op 24 mei 2024 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop regelmatig online bij Kruidvat maar het lukt deze organisatie maar niet om mij een bestelbevestiging te sturen ondanks het feit dat zij mijn correcte e-mail adres hebben.
Deze week hebben ze het wel heel bont gemaakt door mij geen mailbevestiging te sturen ondanks dat het bestelde al wel in het Kruidvat filiaal aanwezig was. De klanten service afdeling van Kruidvat heeft dit voor mij inmiddels al wel opgelost kreeg van hun wel een afhaalbewijs maar ik word er onderhand moedeloos van, dit kan en mag niet gebeuren.
Dikke onvoldoende dus

Gewenste Oplossing:

Bij elke bestelling een bestelbevestiging en een bevestiging dat het product bij de desbetreffende Kruidvatvestiging aanwezig is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Reactie van de melder van de klacht Frits Steinlechner

2 weken geleden - Zeer slecht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Frits Steinlechner