Mijn Klacht:
Op 29 mei heb ik meegedaan met een actie voor een gratis JBL speaker bij aankoop van een grootverpakking Gillette scheermesjes.
Op de site van het Kruidvat wordt de klant doorverwezen naar het bedrijf Freeforone wat de actie coördineert.
Op 7 juni kreeg ik een mail van dat bedrijf dat de levering is vertraagt.
Op 19 juni kreeg in een mail dat er fraude was geconstateerd en dat ik het aankoopbewijs moest overleggen, wat ik heb gedaan.
Op 21 juni kreeg ik een mail dat alles was opgelost en dat ik een track en trace code zou ontvangen voor de speaker.
Op 2 juli heb ik een mail gestuurd met de vraag hoe lang dit nog gaat duren, maar hierop wordt NIET gereageerd.
Gewenste Oplossing:
Ik vind dat het Kruidvat, want daar is mijn geld heen gegaan, haar klanten niet kan afwentelen met het bericht bel maar de leverancier.
Ik wil zo spoedig mogelijk de speaker ontvangen.
