Klacht: JBL speaker

J Ouwehand op 07 juli 2018 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik kreeg een mail met de mededeling dat ik het aankoopbewijs moest mailen i.v.m. fraude.
Eerst die kassabon zoeken en gelukkig had ik hem nog..Daarna in-scannen op mijn mail. Dus al met al veel moeite. Nu drie weken later nog steeds geen speaker !!! Een nette mail gestuurd naar free for one. Maar tot op heden geen reactie terug. kruidvat schaam je…wat een gedoe!!

Gewenste Oplossing:

Het ontvangen van de JBL speaker..

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door