Mijn Klacht:
In een extra folder kondigt Kruidvat aan dat ze op woensdag 17 augustus 2016 een extra koopavond hebben van 17.00 uur tot 20.00 uur voor speciale extra kortingen van bepaalde artikelen. Hieronder o.a. de Gillette Proshield voordeelverpakking aangeboden tegen meer dan 70% korting van 37.99 voor 9.99. Om 17.48 uur sta ik vanmiddag in de winkel en vraag om het bewuste artikel. De winkelmedewerkster moest mij echter helaas mededelen dat ze het artikel niet in de winkel hadden ontvangen. Balen en niet omdat ik mij niet het artikel voor de normale kortingsprijs kan kopen maar omdat dit n.l. niet de eerste keer is dat ik achter het net vis als er een aanbieding wordt aangeboden en vervolgens blijkt dat het gevraagde niet in de winkel is aangeleverd. Ik krijg hier een beetje een naar gevoel van en de reden hiervan is dat ik het idee krijg dat dit weer typisch een geval is van wat weten die mensen in het noorden nou van deze zaken als we het in het westen van het land de winkels maar bevoorraden is het wel goed. Shit kruidvat, wij zijn ook klanten en wensen op de zelfde manier behandeld te worden als in de rest van het land.
Gewenste Oplossing:
Als ik in ieder geval gehoord en serieus genomen wordt door de directie van Kruidvat Drogisterijen. En als ik alsnog de gelegenheid krijg om gebruik te kunnen maken van de aanbieding.
