Klacht: Krijg nooit een betalingsherinnering

op 20 juli 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Ik was iokneen paar maanden ingeschreven bij basic fit,omdat mijn zoon graag wou trainen daar.
Dus heb ik hem daar ingeschreven.
Helaas trainde hij niet veel ,dus had hem.weer uitgeschreven omdat ik het zonde van het geld vind.
Nu heb ik al die maanden dat ik ingeschreven stond geen 1x een mailtje ontvangen van de openstaande rekening als het niet kon worden afgeschreven.
Lijkt mij toch wel een normale gang van zaken dat jullie een herinnering sturen als een incasso niet lukt,maar nee hoor geen 1x een mail.
Nu dat ik het op gezegt heb,weten jullie wel in de mail te zetten dat er een rekening open staat,maar daarvoor weten jullie me niet te vinden.
Ik krijg het idee dat jullie het bij de klanten gewoon het bedrag laten oplopen. Zo te zien ben ik niet de enigste die dit probleem ondervind. Als jullie daar niets aan doen zal er niet veel klanten overblijven.

Ik ben pas tevreden als basic fit je gewoon een mailtje stuurd dat er een rekening openstaat,ook al is het van een maand oud. En niet maar zoveel maanden pas,nadat het bedrag is opgelopen,of dat je het opgezegt hebt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 21 juli 2016 om 07:20 geantwoord

Beste Paula,

Bedankt voor je bericht.

Wat vervelend dat onze communicatie over jouw openstaande bedrag niet is aangekomen. Je kan eventueel je gegevens checken op de club en ook laten aanpassen.

Je kan het openstaande bedrag pinnen op de club of overmaken naar onze rekening.

Alvast bedankt.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 21 juli 2016 om 07:26 geantwoord

Ik vind gewoon dat ik zelf er niet achter aan moet gaan om elke maand te checken wat er open staat. Tis mij taak wel om te betalen,maar tis jullie taak om klanten een herinnering te sturen als iets niet betaald is,en dat gebeurt bij basic fit niet. Ze laten het bedrag oplopen en pas na maanden hoor je wat. Ze hebben ze adres gegevens ook ,ze kunnen ook brieven sturen maar zelfs dat niet eens. Pas als het uit handen is gegeven aan de incasso weten ze je te vinden.

Bericht van Basic Fit

1 jaar geleden - Beste Paula, Bedankt voor je reactie. Jij bent natuurlijk verantwoordelijk voor je betalingen. Nu snap ik dat het vervelend is dat je niet de communicatie hebt ontvangen. Jouw lidmaatschap ligt niet bij het incassobureau. Er zijn ook nog geen extra kosten gerekend. Met vriendelijke groet, Dustin van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Paula_1977