Klacht: Krijg mijn geld niet terug

op 01 juli 2019 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Na het ontvangen van een defect product contact gehad met Groupon waarbij ze aangaven het product retour te sturen en ons geld terug te storten na 30 dagen. Het geld werd terug gestort op een niet geldige cc. Aangegeven dat de cc niet meer geldig was en dat het geld gestort moest worden op een andere rekening nummer. Ze gaven aan dat ze dit gingen doen en dat we weer 30 dagen moesten wachten. Na 30 dagen geen geld op de rekening. Weer contact gehad en gaven ze aan dat het geld wel gestort was en dat wij contact moesten hebben met onze bank. Bank gaf aan dat het probleem bij Groupon lag en dat was ook zo. Groupon zal het geld meteen terug storten, je raad het al wordt niet gedaan. zojuist weer contact gehad met Groupon en geven aan dat het goedgekeurd is en dat wij weer 30 dagen moeten wachten. Hier ga ik niet mee akkoord!!

Dat het geld deze week (tot 5 juli 2019) op mijn rekening staat!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick_111