Klacht: krijg meteen een offerte?!

op 08 september 2016 over Ikzoekeenschoonmaakster.nl in de categorie Schoonmaakbedrijven

Ik was op zoek naar een schoonmaakster, en heb me bij verschillende websites ingeschreven om te kijken waar ik de beste optie/prijs/reactie zou kunnen krijgen.
Krijg ik van www.ikzoekeenschoonmaakster.nl een email met meteen een offerte: Voor de door ons geleverde service is een verschuldigd bedrag geregistreerd van € 32,75
De \”service\” was dus een email met een naam van een vrouw erin die volgens ikbeneenschoonmaakster.nl voldoet aan mijn eisen. Hoe ze dat weten zonder dat ik deze vrouw uberhaupt ooit gezien of gesproken heb is mij een raadsel. Ik moet nu zelf de vrouw benaderen en iets met haar afspreken etc. Wat uberhaupt de service is die ze leveren is mij niet duidelijk…
Ik zag gelukkg meerdere klachten op deze website, dus ben iig niet de enige die dit enorm raar vindt!

Als ik deze factuur niet hoef te betalen, aangezien ik niets gekocht heb bij ze.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ikzoekeenschoonmaakster.nl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ikzoekeenschoonmaakster.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ikzoekeenschoonmaakster.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ikzoekeenschoonmaakster.nl

Heeft op 20 oktober 2016 om 16:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mamaleenen