Klacht: Krijg geen reactie

op 23 januari 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Goedenavond,

Helaas hebben wij nog steeds geen oplossing voor ons probleem. Dit speelt nu al sinds de zomer en wij zijn hierin erg teleurgesteld!

De controleur is al langsgekomen en heeft toegezegd dat wij kostenloos, de oorspronkelijk overeengekomen, douchebak zullen krijgen. Dit is alweer een tweetal maanden geleden. Wij krijgen de controleur alsook de bouwvakker na meerdere malen te hebben gebeld niet te pakken. Wij willen graag weten of de douchebak uberhaupt al besteld is en zo ja, wanneer wij gecontacteerd worden om een afspraak te plannen voor de installatie.

Wij hopen zeer spoedig iets te vernemen.

Familie Bodden

Wanneer de douchebak, die wij origineel besteld hebben, bij ons geinstalleerd is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 07 februari 2017 om 16:01 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Bodden,

Wat vervelend te lezen dat het een en ander niet geheel naar wens verloopt.
Ik heb inmiddels begrepen dat er contact met u is geweest en dat wij de juiste douchebak voor u in bestelling gezet hebben.
Wij hopen dat hiermee de badkamer op de juiste wijze hersteld word en dat u hier weer met plezier gebruik van kunt maken.

Bianca Webcare Brugman Keukens & Badkamers.

Heeft op 18 september 2017 om 14:22 geantwoord

Dit is echt waar het meeste waardeloze bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt. Een jaar later en het probleem is nog niet opgelost. We hebben juist een nieuwe badkamer aangeschaft omdat we in de oude last hadden van een lek. In de nieuwe badkamer dus ook (al een jaar). Ik geloof dat we zeker 20 keer contact hebben gehad. Ze komen de afspraken niet na, zij inmiddels al drie keer langsgeweest (na zelf te moeten terugbellen steeds, want ze volgen het zelf niet op). Steeds hebben ze de juiste apparatuur niet bij zich of zeggen de werkmensen: \"Ja, maar dat gaat niet lukken binnen X aantal uur\". Wat een ongelofelijke chaos en hele slechte service...! Zou iedereen afraden om hier een badkamer te kopen!

Alle klachten die gemeld zijn door AmeliaJuliana