Klacht: krijg geen gebruiksoverzicht van half maart tot half april

op 30 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn tele2 kan ik maandelijks mijn prepaid gebuik van mijn mobiele telefoon zien. De afrekening van half maart tot half april was ongeveer 12 euro buiten mijn bundel. Alle overzichten kan ik inzien ook van de afgelopen periode maar die niet. Ik heb eind april contact opgenomen met tele 2 en men beloofde dat ik even geduld moest hebben maar het zou snel in orde gemaakt worden. In tussen al 3 keer contact gehad met steeds helzelfde resultaat. “ik moest geduld hebben. Het is vreemd dat wanneer ik buiten mijn belbundel bel ik mijn gebruik niet kan controleren

Gewenste Oplossing:

wanner tele2 excuus aanbied voor de slechte service en dat ik op mijn tele 2 het rekeningoverzicht kan inzien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zeer ontevredenklant