Klacht: Krijg al 3 weken geen spotta folder in de bus

op 16 december 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al 3 weken geen pakket met folders van Spotta ontvangen. De folders in het plastic. Als ik het goed heb. Ik zou ze graag weer ontvangen. Het is paar maanden terug terug ook al geweest dat ik geen folders heb gekregen!

Gewenste Oplossing:

Als ik gewoon elke week de folders in mijn brievenbus heb liggen en ik niet weer last heb van het niet krijgen van folders.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 december 2017 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Hoekman,

Wij vinden het erg vervelend, dat ondanks uw herhaalde meldingen, de bezorging van het Spotta pakket nog niet op het gewenste niveau is. Wij danken u nogmaals dat u de moeite heeft genomen ons hierop te attenderen. Wij betreuren het feit dat wij niet die prestatie hebben geleverd die u van ons mag verwachten. Wij zullen wederom de bezorgersservice op de hoogte brengen.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door Elisabeth92