Klacht: kreukels

op 02 december 2016 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Jas gekocht prima jas maar zo verkreukeld en dat is niet de eerste keer
Vind dat heel jammer

Gewenste Oplossing:

Minder kreukels dat ik niet eerst de strijkbout moet pakken voor ik iets aantrek

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 02 december 2016 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo B van der Giessen, helaas kan het bij koop op afstand moeilijk te voorkomen dat artikelen kreukels of vouwen vertonen bij ontvangst. Om de artikelen in te kunnen pakken, worden deze namelijk gevouwen en vacuüm verpakt. Zeker winterjassen met vulling kunnen hierdoor wat kreukelig uit de verpakking komen. Ik raad u aan de jas een paas dagen op een knaapje te hangen.

Bij makkelijk wasbare kleding is het aan te raden de kleding te wassen alvorens deze te dragen.

Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Het team van bonprix

Alle klachten die gemeld zijn door b van der giessen