Klacht: kreeg steeds mails dat de betaling niet is kunnen doorgaan waardoor dubbele boeking en constant problemen gehad met de wibsite

op 03 oktober 2017 over eDreams in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Op 03-092017 is mijn zus Hadnan Hafida gestorven. Zij had geen verzekering waardoor wij voor een volledige repatriëring moesten zorgen naar Marokko.
Voor mijn moeder Rahmani Rhimou van 80 jaar hadden wij die avond van overlijden enkel een heen ticket geboekt omdat het allemaal snel moest gaan en wij niet wisten wanneer ze de behoefte had om terug te komen. Eens daar wilde ze toch niet lang daar blijven. Dus moesten we kijken voor een terug boeking.

Ik heb toen meerdere malen met visa een boeking willen doen maar telkens kreeg ik de melding dat de betaling niet is kunnen doorgaan. (zie bijlage) Er waren ook problemen met de wibsite. Ik heb het toen opgegeven en heb mijn nicht Fadoua Ahannach gebeld en gevraagd of zij de boeking van mijn moeder Rahmani Rhimou kon regelen.
Zei heeft dan met haar visa een betaling gedaan.

Nu … met de afrekening van mijn visa, zie ik dat er een bedrag is afgegaan waar ik niets van wist. Door telkens de errors op de wibsite en de meldingen dat de betalingen niet konden doorgaan was ik ook vanuit gegaan dat er niets van mijn rekening is gegaan en daarom heeft mijn nicht met haar Visa kaart geboekt en is mijn moeder Rahmani Rhimou met dat ticket ook teruggekomen (023639004)
Bij nazicht blijkt dat ook mijn boekingen, één ervan wel is doorgegaan maar toen heel wat errors heb gekregen op de site. U begrijpt dat ik hier echt niet blij mee ben (018741967)
En vraag u daarom om mij het bedrag van 218.99 euro terug over te maken.

Bedankt om mijn vraag te behandelen.

U kan mij bereiken op het gsmnr 0477278995
Hadnan Zohra
Battelsesteenweg 450
2800 Mechelen

Dear Madam, dear sir Monday, 2the Octobre 2017

ticket Tetouan – Brussel – RAHMANI RHIMOU

On the 3th septembre 2017 my sister Hadnan Hafida died. She didn’t had an assurance so we payed everything for her to bring her over to Morroco.
For my mother RAHMANI Rhimou , 80 years old, we booked only a one way ticket for her that evening because everything needed to go very fast. And we didn’t knew at that moment when she would want to come back. When we were there all together she didn’t want to stay that long. So we had to look for a ticket to come back to Belgium.

I tried a few times to make a booking with my visacard but every time a tried I got a notice that I could’t make the payement (see my attachment). There were also problems at that moment with the website… That is why I quit trying and I asked my niece who was in Belgium to do the booking for my mother RAHMANI Rhimou. She did it, she payed with her mastercard.

Now .. I few weeks after I was checking my payments with the visa and I see that you took the money for the ticket. But I didn’t receive the confirmations at that moment when I was trying to book a ticket for my mother. There was always only a error message that I received at that moment. That’s why my niece booked for my mother with her mastercard. She came back with that reservation 023639004.
I hope you understand that I am not happy with all the things that happened, error, website that was failing, and then a few weeks after I see that the money was taken.. 018741967

That is why I am asking you If you check everything and give me my money back please, it was €218.99 euro

Thank you for treating my file as soon as possible,

With kind regards,

HADNAN Zohra
Battelsesteenweg 450
2800 Mechelen
Phonenumber: +32477 27 89 95

Gewenste Oplossing:

Als mijn bedrag van 218.99 euro dat onterecht van mijn rekening is wordt terugbetaald.
Jullie hadden website problemen + ik kreeg contstant mails dat de betalingen met visa niet zijn doorgegaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over eDreams

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over eDreams nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zhadnan