Klacht: KRASLOTEN WERKEN NIET

op 18 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

BIJ HET INVOEREN VAN DE WINCODE GEEFT DE SITE: VERKEERDE CODE AAN OF VALSE CODE OF ONGELDIGE CODE. DIT GEBEUREDE BIJ HET VORIGE LOTJE OOK MAAR DAT HAD IK AL VERSCHEURD. DEZE DOET HET OOK NIET. IK ZAL WEL WAT FOUT DOEN, VAST WEL MAAR IK KAN NIET ONTDEKKEN WAT. DE NIEUWSBRIEF ONTVANGEN VINK IK NIET AAN WANT IK WIL DEZE NIET ONTVANGEN

ALS IK DE WINCODE IN KAN VOEREN.....EERST ONTVING IK GEEN CODE EN VERGAT EROM TE VRAGEN NU HEB IK EEN CODE EN DIE WERKT NIET, JAMMER

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 21 juli 2017 om 11:06 geantwoord

Beste mevrouw de Weerd-Rikmenspoel,

Bedankt voor de moeite die u heeft genomen mij op de hoogte te brengen van uw melding.
Vervelend dat u problemen ervaart met uw website.

Als u mij uw wincode toestuurt, of een foto van uw kraskaart kan ik controleren of u prijs heeft of niet.
Ik verneem graag van u.

In afwachting van uw reactie, wens ik u een fijne dag toe.

4 weken geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Dirk van den Broek is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ELLISABETH