Klacht: Krasloten nep-actie

op 10 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb zojuist mijn kraslot ingevuld en krijg te horen dat het n al gebruikt is of fout is
F9B77PBR
wat een nverkeerde actie…Dirk is in Voorschoten pas 5 dagen open maar dit is een slechte start

Gewenste Oplossing:

Met een nette excuusbrief en reactie van Dirk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 16:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat u deze foutmelding krijgt. Hier bied ik mijn excuses voor aan.
Ik heb de code gecontroleerd en zie dat deze juist is en nog niet gebruikt is. Als ik op uw screenshot kijk, lijkt het dat u op een verkeerde/oude actie-pagina terecht bent gekomen.
U dient naar dirk.nl/75jaar te gaan en hier uw code in te vullen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madelon Smit