Klacht: krasloten

op 30 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik heb echt al van alles geprobeerd maar het lukt niet.ik heb gedaan

www.dirk.nl/hoofddorpstamplein of zoals u aangaf in een reactie van een klant.
hoofddorpstamplein.dirk.nl als mede https://hoofddorpstamplein.dirk.nl/
mag allemaal niet baten.
Ik probeer het vanaf een computer.
Het moet voor a.s. zaterdag geactiveerd zijn maar zo lukt het zeker niet.

Als ik een oplossing krijg om het wel voor elkaar te krijgen.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 30 november 2016 om 15:48 geantwoord

Fijn dat u wilt meedoen met onze kraskaartactie mevrouw Kuijpers. Dank u wel. Wat vervelend dat het u niet lukt om de code(s) in te voeren. Ik kan u daarbij wel helpen.

Kan het zijn dat u via Google de webpagina probeert te vinden? Dat gaat namelijk meestal niet helemaal goed. U vindt de webpagina door het adres hoofddorpstamplein.dirk.nl te typen in de browserbalk. Maar voor uw gemak kunt u ook klikken op deze link: http://hoofddorpstamplein.dirk.nl

Als u wel op de juiste actiepagina komt, maar lukt het invoeren van de krascodes niet, wilt u dan de onderstaande vragen beantwoorden? Ik help u graag verder.

- maakt u gebruik van pc , een tablet of uw telefoon?
- welke webbrowser gebruikt u?
- welke versie webbrowser gebruikt u?

Als u niet weet welke webbrowser en/of versie u gebruikt, kunt u dit vinden via http://www.browserchecker.nl/browser-instellingen. Bij “Info browser.name” staat welke internetbrowser u gebruikt en bij “Info browser.version” staat welke versie het betreft.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op. Ik wens u veel succes toe met uw deelname en graag tot ziens in onze winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door Ineke Kuijpers