Klacht: Krasloten

op 27 november 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de opening van het filiaal krasloten gekregen, maar op de actiewebsite werkt het niet. Slecht !!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik normaal mijn actiecode kan invullen en meedoen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 19 december 2016 om 10:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Helaas zie ik dat wij helaas op één of andere reden deze melding niet binnen hebben zien komen. Excuses hiervoor.
Inmiddels is de actie helaas al afgelopen, maar de site heeft het altijd al gedaan. Ik vermoed dan ook dat u de pagina via Google heeft proberen te vinden, wat helaas niet werkt. Als u de link in de URL-balk (waar bij u waarschijnlijk https://www.google.nl/ staat) had getypt, zou u wel op de pagina gekomen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Elf11