Klacht: kraskaartenactie

op 09 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik voer al mijn gegevens en de krascode in maar hoe krijg ik dat “rad” aan het draaien.
Van meerdere mensen klachten gelezen en ik verwacht in ieder geval een antwoord op en oplossing van mijn probleem.
Anders is het mensen lekker maken met iets wat niet werkt en dat is GEEN GOEDE RECLAME.
Afzender: corriepoelmans@hotmail.nl
C.Poelmans
Tommy Dorseypad 17
3069 XX Rotterdam

Oplossen van probleem

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 12 juli 2017 om 15:57 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Wat vervelend dat het draaien van het rad u niet lukt. Hier bied ik mijn excuses voor aan.
In het scherm waar u uw naam, mailadres en de wincode invult, ziet u onder het vakje waar de wincode ingevuld wordt de zin \"Draai het rad\" staan. Als u hier op klikt zou het rad moeten gaan draaien.
Mocht dit niet gebeuren, kan ik controleren of uw aanmelding mogelijk toch goed is binnengekomen en of er een prijs op gevallen is. Zou u dan de wincode(s) naar ons kunnen sturen? Dit kan eventueel via klantenservice@dirk.nl met vermelding van het ticketnummer SD M1707 3295

Alle klachten die gemeld zijn door mindy en disney